Maatwerk Contact
+31 85-047 0691 +31 50-230 1066
Bekijk hier de actuele levertijden

Groups Archives: Verzending

Ik heb een tijdsblok doorgekregen maar de medewerker is niet binnen dit tijdsblok geweest. Wat kan ik nu doen?

We doen ons uiterste best om binnen het tijdsblok te arriveren. Is dit niet het geval, dan vragen we je nog even geduld te hebben. Het tijdsblok is een indicatie en hieraan kunnen geen rechten worden ontleend. Heb je na 30 minuten niets gehoord van de chauffeur? Probeer hem dan even te bellen, je krijgt het telefoonnummer van de chauffeur per mail van ons doorgestuurd. Indien de chauffeur niet op neemt kun je uiteraard onze klantenservice bellen op 050-2301066, onze klantenservice is op maandag t/m vrijdag van 08:00-17:00 uur en op zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur.

Kan ik een meer specifiek tijdstip krijgen voor de levering?

We zouden graag een exact tijdstip door willen geven geven, maar er zijn helaas externe factoren (denk aan uitloop bij andere klanten, of drukte in het verkeer) waardoor we geen specifieke aankomsttijd kunnen garanderen. Je ontvangt daarom een tijdsblok waarbinnen onze chauffeur naar verwachting arriveert. Het is wel belangrijk dat je gedurende de dag van de levering goed telefonisch bereikbaar bent, de chauffeur belt een half uur van te voren. Zo weet je precies hoe laat hij arriveert. Zorg er wel voor dat je aanwezig bent wanneer de chauffeur de bestelling komt leveren, zo voorkom je dat we extra kosten in rekening moeten brengen voor een volgende levering. Het is niet mogelijk om een voorkeur door te geven voor een tijdstip/tijdsblok.

Ik was niet thuis, wat nu?

Wij laten altijd weten wanneer de bestelling bezorgd wordt. Bij elke bezorging word je altijd 30 minuten voor bezorging gebeld door onze chauffeur. Mocht je onverhoopt niet thuis zijn, dan wordt er €59,00 in rekening gebracht. Neem contact op met onze klantenservice voor een nieuwe afspraak.

Kan ik de bezorgafspraak nog wijzigen?

Ja, je kunt de bezorgafspraak tot 3 werkdagen voor de levering nog wijzigen. Houd er wel rekening mee dat de levering ca. 3-4 weken later plaats zal vinden.

Hoe laat worden mijn meubels geleverd?

Voor de levering van de meubels maken wij een afleverafspraak met jou. We geven per mail altijd een tijdsvenster door. Op de dag van levering bellen we altijd een half uur van te voren, wanneer wij bijna in de buurt zijn.

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Je wordt op de hoogte gehouden van de status van je bestelling door middel van e-mails. Bij ontvangst van de bestelling sturen wij een bevestigingsmail en gaan aan de slag in onze fabriek. Een week voordat wij het product leveren, nemen wij contact met je op voor een afspraak voor levering.

Wat zijn de bezorgkosten?

De bezorgkosten zijn afhankelijk van welke bezorgoptie je kiest. Je kunt kiezen uit de standaard levering (Gratis) of uitgebreide levering (€ 59,-).

Als je kiest voor de standaard levering, dan leveren wij tot de eerste drempel van de begane grond. Bij deze opties moet je er zelf voor zorgen dat de bestelling op de juiste plek komt en tevens gemonteerd wordt. 

De uitgebreide levering raden wij aan voor meubels die gemonteerd moeten worden of bij een levering op een hogere etage. Of als je zelf het meubel niet verder krijgt dan de eerste drempel.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf up-to-date van onze acties, de nieuwste collectie en laatste trends.

20% korting is toegepast!
Winkelmand